wtorek, 10 września 2013

To był przypadek, naprawdę...

Muszę oficjalnie prosić o wybaczenie, gdyż zrobiłem to całkowicie nieświadomie i przypadkowo. 

Zacząłem od tego iż szukałem fajnych mapek Polski, z przeszłości, jako że interesuję sie geografią historyczną, w internecie. Całkowicie przypadkowo natrafiłem na mapkę jaką przedstawiam poniżej:


Jest owszem, dość ciekawa, szczególnie atrakcyjne dla mnie są granice wytyczone dla najbardziej wysuniętych granic RP w przeciągu tego tysiąca lat, z ówczesnymi, przedwojennymi granicami także, dość wysoka rozdzielczość, ładna, w ogóle ok. Tak sobie myślę, z jakiej strony ta mapka jest? Klikam "Odwiedź stronę", jako że to było na Google Grafika, wchodzę, jakieś forum, nie zwracam uwagi na tytuł. Patrzę: jakaś dyskusja. O ataku Niemic i ZSRR na Polskę w 1939, i jakieś dziwne twierdzenia: to że Sowieci nas zaatakowali to była historyczna konieczność, to było do przewidzenia, w ogóle w tonie pozytywnym.... O PRL zresztą też. Oj nie. Nabrałem podejrzeń, już zaczęło mi się robić niedobrze. Przewijam na górę strony. Przewijam, przewijam, przewijam..... A tam co? Forum komunistycznej młodzieży x.x Myślałem że padnę. Dla mnie komuniści to dinozaury na wymarciu, a tu takie coś.....utraciłem wiarę po prostu. Zwątpiłem. O. Nudności doznałem. Na szczęście jak wyłączyłem przeglądarkę, wyczyściłem ostatnią historię to poczułem się lepiej. Odradzam wchodzenie na takie fora.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz