niedziela, 18 sierpnia 2013

Wszystko

Wszechrzecz - o wszystkim, zawsze i wszędzie. Blog powstał samorzutnie, całkowicie nie mam pojęcia nie mam czy się wytrzyma, ale póki co - niechaj będzie. Nie mam pojęcia również czy ktokolwiek go znajdzie czy też odkryje - a nawet jeśli to czy będzie tej osobie odpowiadać. Będę tu pisał artykuły na różne różności, od życiowych sytuacji, śmieszne strony, zdjęcia, sytuacje, gify, o filmach, książkach, może muzyce. 
Może niektóre z nich mogą się wydawać dziwne, wymyślne, mało interesujące ale mimo wszystko będą cieszyć się zainteresowaniem. To jest drugi blog, pierwszy jest już, że tak powiem, wyspecjalizowany, w kazdym razie zapraszam również na Rośliny z Dziedziny, gdzie tematy poruszane są, jak nazwa wskazuje, w kierunku roślin i całej zieleni. 
W każdym razie - enjoy yourselfes.

Może troszku o mnie: mieszkam w Polsce, w Katowicach, studiuję ochronę środowiska na Polibudzie, swoją drogą mam nadzieję że dotrę do końca tej edukacji. Interesuję się przyrodą, historią, geografią i staram się przeżyć w tym okrutnym świecie, więc jak każdy. To chyba na razie tyle wystarczy.

Sam się zastanawiam jaki będzie kolejny post - jeżeli powstanie....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz